woensdag 18 september 2013

Baby setje

Vanmorgen kreeg ik het bericht, dat de baby van mijn nicht en neef is geboren.
Het is een jongen met de naam Nick.
Mijn zus en zwager zijn nu oma en opa geworden van hun eerste kleinkind.


Wat een flink kereltje hè.

Eindelijk kan het pakje nu naar de verse pap en mams toe.
Dit is het resultaat geworden.

Dekentje, tutteldoekje, slofjes en crocs

De strikjes aan de rand van het dekentje

Gebreide sokjes

Ik hoop, dat ze het mooi vinden!

Morgen is de uitslag van de give-away!
Jammer, dat er zo weinig aan meedoen, maar, nu is de kans voor jullie wel veel groter om het kleedje te winnen, dus duimen maar!

Fijne avond allemaal en tot morgen.

Marga


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig setje is dat zo bij elkaar!
    Gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Hij gaat vast de warmte en liefde voelen waarmee al dat moois is gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angélique. Hij is in een lief nestje geboren, dus dat komt zeker wel goed.

      Verwijderen
  2. och wat een lief setje, dat zal vast in de smaak vallen.

    Ben zelf ook toevallig bezig voor een neefje op komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marga, gefeliciteerd met het nieuwe neefje en wat zal het leuk geweest zijn om deze leuke spulletjes voor hem te haken.
    Je had op mijn weblog een vraag gesteld over Nederlandse patronen voor Iers haken en ik wil je daar graag een tip voor geven. Ikzelf heb met veel moeite vanuit de Engelse patronen gewerkt en ook via voorbeeldfilmpjes op Youtube. Maar er is een weblog op Wordpress waar in het Nederlands uitleg over een aantal motieven wordt gegeven, echt de moeite waard om eens te gaan bekijken en misschien kan zij jou nog meer tips geven: riccreaties.wordpress.com
    Sorry dat het nogal lang duurde eer ik je antwoordde maar we waren op vakantie.
    Hartelijke groeten van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ... en ook nog heel hartelijk bedankt voor je enthousiaste reactie op mijn log over het Ierse masker.

    BeantwoordenVerwijderen