vrijdag 30 augustus 2013

Van alles wat.......

Daar issie dan eindelijk......... mijn 1e

GIVE AWAY

Het kleedje
Dit kleedje heb ik zelf gehaakt en wil ik graag weggeven.
Ik moet het nog wassen en spannen, zodat het netjes aankomt.

Wat moet je doen om in aanmerking te komen.

Zou je graag zien als volger van mijn blog en zou het ook heel leuk vinden als je mijn give-away wilt delen. Dat hoeft dus niet, maar zou het wel heel leuk vinden.
En even vermelden dat je mee wilt doen.
Dat is alles!
Ik hoop, dat er veel meedoen.

Oh ja, bijna vergeten, de Give-away duurt tot 19 september!!!!!!


Ook wil ik jullie laten zien, waar ik nu mee bezig ben.
Eigenlijk met van alles. Ik ben een beetje rommelig in mijn hoofd en dat uit zich dan ook in mijn werkjes.
Zo ben ik al een poosje bezig met een trui voor manlief.
Tig keer uitgehaald en opnieuw begonnen, maar daar heb ik het al eerder over gehad.
Hier een voorbeeld van het werkje van de Arnemuidse schipperstrui, die je kunt bestellen bij "blij dat ik brei"

Beetje donker, maar wel te zien....
Ook ben ik bezig met een lace sjaal, met hele dunne 
alpacawol met zijde. Was wel even wennen om mee te haken, maar het begint al wat te worden.


En dan ook nog een omslagdoek met Unicat garen.
Dat loopt heel langzaam over van de ene kleur naar de andere en op een bol zit 900 mtr., dus genoeg voor een hele omslagdoek of sjaal. Ik heb de kleur grijs/roze genomen, maar er zijn zoveel prachtige kleuren in, kijk maar eens hier

Dit is een voorbeeld van het begin van de omslagdoek


De kleuren komen hier niet zo mooi uit, maar als hij helemaal klaar is, laat ik weer een foto zien.

Zo, dat was het voor nu.
Tot een volgende keer.

Groetjes van Marga


12 opmerkingen:

  1. Zo zeg, jij bent echt met van alles bezig! Die witte sjaal lijkt me een behoorlijke klus, maar zo mooi, zo fijntjes! De omslagsjaal wordt ook al zo mooi, net als die stoere visserstrui.
    Ik wil wel meedoen met je give-away; uiteraard plaats ik een link op mijn blog en volger ben ik al een aardige tijd. Ik hoop dat er na mij nog veel enthousiaste reactie worden geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haaaa, leuk Angélique, natuurlijk ken ik jou en vind het super, dat je meedoet!

      Verwijderen
  2. Nou Marga, ik wil ook graag een kansje wagen hoor! Natuurlijk zet ik ook een linkje op mijn blog.

    Je bent met leuke haakwerkjes bezig. Zo bezig zijn met verschillende projectjes heeft ook zijn voordelen. Zo wordt het tenminste nooit saai.

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je mooie verfijnde haakwerkjes! Ik doe graag mee aan je give away. Het kleedje is zo mooi! Ik heb net een nieuwe hobby kamer gecreëerd waar hij zou komen te liggen op mijn zwarte tafel. Ik denk dat mijn staande bergkristal hier prachtig op zou staan.
    Deze week zal ik eens uitzoeken hoe ik een link kan maken naar je give away. Ben zelf nog maar net aan het bloggen ;-).
    Veel blog plezier!
    Groetjes winneke (pinoozzz.bloglovin)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Winneke,

      Leuk, dat je ook meedoet. En nog maar net op blogland en gelijk al mij gevonden! Wie weet, ligt het straks bij jou op je zwarte tafel, duimen maar!!!!

      Groetjes, Marga

      Verwijderen
  4. mooi kleedje zeg ik waag een gokje zal proberen of het lukt om een linkje op mijn blog te zetten gr mery.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh oh, jij hebt ook al zoveel tegelijk om te haken, hihi. Heel herkenbaar. (zo ben ik bezig met een vlaggenlijn, ene rippledekentje, een kruk-hoesje, een nog niet afgemaakt bolerovestje en tientallen andere plannetjes, hahaha! Je lace-sjaal vind ik erg mooi worden zeg! Ik waag graag een gokje mee voor je give-away, leuk. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Lizette, gezellig, dat je er ook bij bent voor het gokje en ja, van alles tegelijk, vind ik wel zo leuk, het moet een beetje afwisselend blijven, toch?

      Verwijderen
  6. Wat een mooi kleedje zeg. Daar wil ik wel kans op maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog net op tijd! Leuk hoor, dat je nog meedoet.

      Groetjes, Marga

      Verwijderen