donderdag 25 oktober 2012

De handwerkbeurs

Vandaag met mijn ma naar de handwerkbeurs geweest.
Wat moet je dan je hand goed op je portemonnee houden!
Je ziet zoveel leuks en moois en nieuws.
Wat moet je dan......
gewoon.....kijken.......en dan...kopen!!!!!
Ma moest garen hebben voor het ringenkussentje voor mijn nicht, 
die volgend jaar gaat trouwen.
Het moest van zijde zijn en het lapje was meegenomen.
Maar, met al dat kunstlicht, is het moeilijk zien, of het wel
de juiste kleur is.
Maar, toch geslaagd, dus ma kan beginnen met 
het kantje te klossen!

Wat Anna's aangeschaft, een paar bolletjes katoen,
wil voor een sjaal en muts, een leuk pakketje voor de kerst
om een ring te maken met hulstblaadjes en daar dan 
een waxinelichtje in het midden.
Het is van vilt met losse wol.
Zo leuk!!!!!

Tussendoor nog een Panini met beenham gegeten,
want trek krijg je er wel van.
We konden gelukkig nog zitten ook, er gingen net mensen weg
dus snel de plaatsen ingenomen.

Om 13.45 uur weer weg, want het busje voor mijn moeder
zou er om 14.00 uur zijn en die wachten niet.

Al met al weer een leuke ochtend met mijn ma gehad.
Wel zeer vermoeid weer thuis, even tukje doen, mannetje
had ondertussen een heerlijke chocolade tulband gebakken, wat verorberd werd
met een lekker bakkie koffie.
Bedankt, lief mannetje van me......
Heerlijke dag gehad!

4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een heerlijk dagje! Jullie hoeven je in ieder geval beiden niet te vervelen ;-)
    Wat lief zeg, dat je nog een chocolade tulband na krijgt ook!
    We krijgen al je nieuwe creaties vast wel weer eens te zien hier (hoop ik!), ik kijk er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was heerlijk, zo'n hebberige dag!! Maar, we kunnen weer vooruit ja. En, natuurlijk laat ik de resultaten zien!!!!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, was erg gezellig en mijn ma was er weer even uit.

      Verwijderen