zaterdag 9 juni 2012

De sprei

Ja, de sprei....... Pfffff, dat is me een werk, ik ben er nog lang niet mee klaar. Ben nu alle blokken aan elkaar aan het haken, alle draadjes afwerken, het houdt niet op. Maar.... het begint al ergens op te lijken. Nu nog iets verzinnen voor in het midden, op die ecru strook. Toch iets van bloemen haken of borduren. Dan moet er ook nog een flinke rand langs gemaakt worden, dus jullie begrijpen het al, het duurt nog even, voor ik de sprei kan laten zien.

Ondertussen ben ik al opgeschoten met mijn andere werkje. Dat begint al erg mooi te worden, al zeg ik het zelf, maar ook nog niet klaar.
Ik moet gewoon af en toe even aan iets anders bezig zijn, anders gaat de zin weg.
Maar, het begint op te schieten hoor!!!!!!

De meesjes hebben het toch druk, ze vliegen af en aan met lekkers in hun bekje voor de kleintjes. Ben zo benieuwd wanneer ze uit het nestje komen.
Ik zal dan proberen foto's te maken, maar weet niet of dat gaat lukken, maar ik let goed op en doe mijn best, dus, foto's volgen.......

Dan wens ik iedereen die vanavond achter de buis zit te kijken naar Oranje voetbal, een hele gezellige avond en hopen dat ze winnen. Hou het netjes!!!!!!

Fijn weekend en een knuffel van mij, Marga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten